Bredbånd

 

 

Foreningen har dels et antennekabelnetværk og et bredbåndsnetværk. Vi har tegnet en kontrakt om signallevering hos firmaet ComX. De tilbyder en såkaldt triplex-løsning, der indebærer, at de andelshavere der ønsker det, får mulighed for at en bredbåndsløsning, der indeholder IP-telefoni, Internetadgang og tv.

 

Rent praktisk foregår signalleveringen således, at ComX har fremført et fiberkabel til ejendommen. Herfra ledes tv-signalet ud i antennekablerne og telefoni- og internetdelen ledes ud i vores bredbåndsnetværk, der løber i skorstenene. Som et alternativ til den almindelige tv-løsning tilbyder ComX også en IP-TV løsning, der ligeledes distribueres via vores bredbåndsnetværk. 

 

Det er op til den enkelte andelshaver selv at indgå aftale med firmaet om signalleveringen og om omfanget af denne. Det betyder, at det er op til den enkelte andelshaver, hvor stor internetforbindelsen skal være, hvor mange tv-kanaler der skal leveres, og om man ønsker IP-telefoni eller IPTV.

 

Betaling for de forskellige ydelser sker direkt via vores administrators huslejeopkrævninger.

 

Fra ComX´hjemmeside har vi hentet følgende:

 

Kundeservice

 

Vores Kundeservice kan svare på de fleste spørgsmål vedrørende dine nuværende tjenester, bestilling af nye tjenester, hvordan du bliver kunde hos ComX eller hvordan du læser din regning. Hvis du er kunde hos ComX eller hvis din forening allerede har ComX som leverandør skal du altid kontakte kundeservice, hvis du vil tale med os.

 

For foreninger og kunder med ComX

- Teknisk support
- Regningsspørgsmål
- Oprettelse

 

70 22 22 29
kundeservice@comx.dk

Åbningstider kundeservice

 

 

- mandag til fredag
- weekender og helligdage                  

kl.  9.00 - 17.00
kl. 10.00 - 14.00

 

ComX Networks A/S

Kundeservice
Herstedvang 8
2620 Albertslund

 

 

 

Jacob Hygom © 2011 • Privacy Policy • Terms of Use

www.abaarhusgade23mfl.dk